چگونه می توان باعث افزایش ترافیک و فروش در فروشگاه شد؟

img
img
img
img
shape
shape
چگونه می توان باعث افزایش ترافیک و فروش در فروشگاه شد؟

چگونه می توان باعث افزایش ترافیک و فروش در فروشگاه شد؟

چگونه می توان باعث افزایش ترافیک و فروش در فروشگاه شد؟

رشد تجارت الکترونیک تهدیدی برای بسیاری از خرده فروشان آجر و ملات تلقی شده است. آنها از از دست دادن بازدیدکنندگان می ترسند زیرا امروزه مصرف کنندگان تمایل به خرید آنلاین دارند. اما برعکس، مطالعه انجام شده توسط TimeTrade نشان می دهد که 85 درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند به جای خرید آنلاین از فروشگاه های فیزیکی خرید کنند. آنها معمولاً به دنبال قیمت محصولات آنلاین هستند، اما در نهایت محصولات را به صورت آفلاین خریداری می کنند.

نتیجه مطالعه نشان می‌دهد که فروشگاه‌های فیزیکی همچنان مرتبط هستند. حتی برخی از بزرگترین خرده فروشان آنلاین مانند گوگل، آمازون، Bonobos و The Arrivals تصمیم گرفته اند فروشگاه های فیزیکی خود را در چندین کشور باز کنند. آنها می دانند که مصرف کنندگان همچنان دوست دارند آفلاین خرید کنند. بنابراین، پدیده تجارت الکترونیک نباید عاملی در نظر گرفته شود که مانع از جذب بازدیدکنندگان به فروشگاه شما شود.


با توسعه فناوری، می‌توانید از یک سیستم اتوماسیون بازاریابی برای خودکارسازی تلاش‌های بازاریابی فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود، از اجرای کمپین‌ها، و ارسال تبلیغات به مشتریان احتمالی، برای اثبات خدمات خوب به مشتریان استفاده کنید.

 همه چیز را می توان به طور خودکار مدیریت کرد. به این ترتیب، می توانید یک تجربه خوب در فروشگاه ایجاد کنید. این نکات مفید را بررسی کنید تا به شما در ایجاد تجربیاتی در فروشگاه کمک کند که ترافیک و فروش را افزایش دهد!


فهرست مطالب

1. نقش کارکنان خط مقدم خود را ارتقا دهید

2. به مشتریان خود اجازه دهید محصولات شما را امتحان کنند

3. کاری کنید آنها احساس کنند که در خانه هستند

4. استراتژی های فروشگاه های دیجیتال و فیزیکی را ادغام کنید

5. سرعت خطوط پرداخت خود را افزایش دهید

نتیجه


1. نقش کارکنان خط مقدم خود را ارتقا دهید

کارمندان خط مقدم شما کسانی هستند که هر روز باید مستقیماً با مشتریان سروکار داشته باشند. تصمیمات خرید مشتریان شما می تواند تحت تاثیر کارمندان شما باشد، بنابراین آنها باید محصولات شما را به خوبی بشناسند. بنابراین، شما نباید آنها را فقط فروشنده خود کنید، بلکه باید مشاوران یا کارشناسانی باشید که می توانند مزایا و ارزش محصولات شما را برای مشتریان احتمالی توضیح دهند.


به کارمندان خود بیاموزید که چگونه به بازدیدکنندگان خوش آمد بگویند، به سؤالات آنها پاسخ دهند و هنگامی که در یافتن محصولات با مشکل مواجه می شوند به آنها کمک کنید. برای اطمینان از اینکه عملکرد کارکنان مطابق با استانداردهای شرکت است، از سیستم مدیریت شایستگی و آموزش کارکنان استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که کارکنان شما می توانند با بازدیدکنندگانی که شکایت می کنند به خوبی برخورد کنند. داشتن کارمندان صمیمی و حرفه ای می تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنید و آنها را به فروشگاه خود بازگردانید.


بیشتر مطالعه کنید: 6 مزیت اصلی نرم افزار ERP برای صنعت تولید


2. به مشتریان خود اجازه دهید محصولات شما را امتحان کنند

طراحی های جذاب و امکانات پیشرفته مختلف در فروشگاه شما مطمئناً می تواند توجه کسانی را که آنها را می بینند جلب کند. با این حال، مشتریان به بیش از این نیاز دارند. آنها به فروشگاه شما می آیند، به این امید که بتوانند مستقیماً محصولات شما را امتحان کنند. بنابراین، قبل از خرید، تجربه استفاده از محصولات شما را برای آنها آسان تر کنید.

این روش نه تنها در فروشگاه های پوشاک یا کفش، بلکه در هر نوع خرده فروشی نیز جواب می دهد. به عنوان مثال، اگر محصولات زیبایی می فروشید، می توانید تست آرایش رایگان ارائه دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند آنها را امتحان کنند. به همین ترتیب، اگر ظروف آشپزخانه را می فروشید، می توانید یک نمایشگاه برای نشان دادن نحوه کار ابزارها به بازدیدکنندگان ارائه دهید.


3. کاری کنید آنها احساس کنند که در خانه هستند

مطمئناً می خواهید بازدیدکنندگان خود را عاشق فروشگاه خود کنید تا بارها و بارها برگردند. اما، اگر نتوانید هنگام صرف زمان (و پول) در فروشگاه خود، آنها را راحت بگذارید، بعید است مجددا بازگردند. به همین دلیل است که فضای داخل فروشگاه اهمیت دارد.


نصیحت:

موسیقی شاد را به آرامی در سراسر فروشگاه روشن کنید. آهنگ ها را با دقت انتخاب کنید. مطمئن شوید که بازدیدکنندگان شما احساس بی حوصلگی و خواب آلودگی نمی کنند. تحقیقات نشان می دهد که موسیقی بر تمایلات خرید افراد تأثیر می گذارد. موسیقی شاد و در عین حال آهسته باعث می شود مردم تمایل بیشتری به خرید داشته باشند.


علاوه بر موسیقی، باید به چیدمان فروشگاه خود نیز توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که اقلام شما به راحتی توسط بازدیدکنندگان پیدا شده و قابل دسترسی هستند. اقلام خود را بر اساس دسته بندی ها قرار دهید، به عنوان مثال، قفسه لوازم جانبی را در یک قسمت جداگانه قرار دهید، در مورد قفسه های لباس و کفش نیز صدق می کند. فراموش نکنید که چند صندلی راحت برای بازدیدکنندگان خسته یا کسانی که بچه می آورند تهیه کنید.


بیشتر مطالعه کنید: 5 فرآیند ضروری مدیریت انبار | اصول مدیریت انبار



4. استراتژی های فروشگاه های دیجیتال و فیزیکی را ادغام کنید

به یاد داشته باشید که مشتریان شما به احتمال زیاد هنگام خرید از چندین کانال استفاده می کنند. آنها ممکن است حتی زمانی که در مرکز خرید هستند به دنبال محصولات خاصی به صورت آنلاین باشند. بنابراین، ترکیب تجارت الکترونیک خود با فروشگاه آفلاین شما یک ایده عالی خواهد بود.


به مشتریان خود اجازه دهید از طریق وب سایت شما به صورت آنلاین سفارش دهند و آنها را در مکان فیزیکی شما تحویل بگیرند. بر اساس گزارش شورای بین المللی مراکز خرید، 69 درصد از خریدارانی که سفارشات خود را از فروشگاه ها تحویل می گیرند، معمولاً در نهایت کالاهای اضافی را خریداری می کنند. 

همچنین می توانید با ارائه یک کیوسک سلف سرویس، یک تجربه خرید آنلاین را در فروشگاه فیزیکی خود ارائه دهید تا مشتریان شما بتوانند به تنهایی هر محصولی را که می خواهند مرور کنند. این می تواند یک استراتژی عالی باشد، به خصوص اگر فروشگاه ها و انبارهای زیادی دارید، اما تمام سهام خود را در یک مکان ذخیره نمی کنید.


یکی از بزرگترین خرده فروشانی که تجارت الکترونیک را در فروشگاه های فیزیکی خود ارائه می دهد، نایک است. این تولید کننده لباس ورزشی آمریکایی در برخی از فروشگاه های فیزیکی خود صفحه نمایش های لمسی با اندازه بزرگ ارائه می دهد تا به بازدیدکنندگان اجازه دهد محصولات را در وب سایت خود جستجو کنند.

هنگامی که از یک راه حل خرده فروشی خودکار استفاده می کنید، می توانید فروشگاه فیزیکی و فروشگاه آنلاین خود را به راحتی ادغام کنید. این نرم افزار امکان مدیریت فروش، سفارشات و مشتریان را از طریق یک سیستم واحد فراهم می کند.


بیشتر مطالعه کنید: 3 مورد ارائه شده توسط ERP برای شرکت و صنعت خدماتی

5. سرعت خطوط پرداخت خود را افزایش دهید

مشتریان با دیدن صف های طولانی در صندوق می توانند تمایل خرید خود را از دست بدهند. برای جلوگیری از این امکان، چندین صندوقدار و ثبت نام را برای رسیدگی به چندین پرداخت مشتری به طور همزمان آماده کنید. به دلیل وجود صندوق‌ها و صندوق‌داران ناکافی، صف‌ها می‌توانند بسیار طولانی شوند.


موثرترین راه برای سرعت بخشیدن به فرآیند پرداخت، پیاده سازی یک سیستم POS خرده فروشی است. نه تنها روی صندوق‌فروشی‌ها، بلکه روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها نیز کار می‌کند، به طوری که صندوق‌دارهای شما قادر به پرداخت هزینه‌های مشتری حتی زمانی که صندوق‌ها کار نمی‌کنند یا برق قطع می‌شود، هستند.

 با استفاده از این سیستم، کارکنان شما نیز می توانند به راحتی محصولاتی را که مشتریان به دنبال آن هستند در عرض چند ثانیه بیابند و در نتیجه رضایت مشتری را افزایش دهند.


بیشتر مطالعه کنید: 7 استراتژی رشد سریع استارت آپ ها با نرم افزار ERP



نتیجه

موفقیت در دستیابی به سود در واقع هدف اصلی یک تجارت است. به هر حال، این کافی نیست. ابتدا باید به این فکر کنید که چگونه بازدیدکنندگان را به فروشگاه فیزیکی خود جذب کنید تا آنها را به سود برای پایداری تجارت خود تبدیل کنید. برای این کار، می‌توانید پنج نکته بالا را برای ایجاد تجربه‌های درون فروشگاهی که ترافیک و فروش را افزایش می‌دهند، اعمال کنید!


اکنون، می‌توانید عملیات خرده‌فروشی خود را با نرم‌افزار خرده‌فروشی نارنگ سیستم خودکار کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام فعالیت های کسب و کار خرده فروشی شما، از مدیریت سهام، مشتریان، بازاریابی و فروش گرفته تا امور مالی، با سیستم ERP که با سیستم های مختلف دیگر مانند سیستم های POS و CRM ادغام شده است، با خیال راحت تحت کنترل هستند. برای مشاوره بیشتر با ما تماس بگیرید.


نویسنده مقاله: زهره نوروزی

درخواست دموی نرم افزار نارنگ سیستم
Captcha
بالا