توابع ERP برای کارایی مدیریت سازمانی

img
img
img
img
shape
shape
توابع ERP برای کارایی مدیریت سازمانی

توابع ERP برای کارایی مدیریت سازمانی

توابع ERP برای کارایی مدیریت سازمانی

نرم افزار ERP برای شرکت ها ضروری است زیرا به آنها کمک می کند برنامه ریزی منابع را با یکپارچه سازی تمام فرآیندهای مورد نیاز برای اجرای شرکت خود با یک سیستم پیاده سازی کنند. اینجاست که عملکرد ERP برای پایداری عملیات تجاری بسیار مهم می شود.


فهرست مطالب

  • توابع ERP چیست؟
  • نمونه هایی از توابع و ویژگی های ERP
  • توابع ERP: ماژول
  • آخرین روندها در صنعت ERP
  • نتیجه


توابع ERP چیست؟

برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار است که امور مالی سازمان، زنجیره تامین، عملیات، تجارت، گزارش، تولید و فعالیت های منابع انسانی را مدیریت و یکپارچه می کند.


ERP خدمات متعددی را برای شرکت هایی که سعی در بهبود کارایی عملیاتی خود دارند ارائه می دهد. هدف اصلی آن مدیریت کارآمد منابع مختلف درون شرکت است. این نرم افزار بسیاری از حوزه های مختلف شرکت مانند حسابداری، سیستم فروش، سیستم خرید، تولید را پوشش می دهد. یکی از نیازهای اساسی که به آن می پردازد، انتقال تمام اطلاعات مربوطه به بخش های زیادی است که ممکن است به داده ها نیاز داشته باشند.


بیشتر مطالعه کنید : 6 مزیت اصلی نرم افزار ERP برای صنعت تولید


نمونه هایی از توابع و ویژگی های ERP

چرا دانستن توابع ERP برای شرکت ها مهم است؟ این به این دلیل است که ERP بسته به چالش های پیش رو و راه حل های اجرا شده، کاربردهای مختلفی برای هر کسب و کار دارد. قبل از اینکه تصمیم بگیرید آن را در شرکت خود پیاده سازی کنید، باید عملکردهای ERP در تجارت و مدیریت را درک کنید.


به طور کلی این نرم افزار در کارایی مدیریت عملیاتی نقش دارد. با پیوند دادن فرآیندها و داده ها، به کارکنان خود دید و انعطاف بیشتری می دهید. در نتیجه، آنها به سرعت اقدام می کنند و ارزش بیشتری را در سراسر تجارت ارائه می دهند.


یکی از عملکردهای سیستم ERP نیز تضمین عملکرد بهینه است. شما می توانید به بینش هایی دسترسی داشته باشید که دائماً به روز می شوند و در زمان واقعی نظارت می شوند و اطمینان حاصل کنید که هر بخش اطلاعات مورد نیاز خود را دارد. بسیاری از راه حل های ERP برای انطباق با نیازها و رشد با کسب و کار ساخته شده اند. ERP به آنها کمک می کند تا آماده شوند و آماده پاسخگویی به هر گونه چالش عملیاتی یا تغییرات بازار باشند.


بیشتر مطالعه کنید : 5 مزیت اصلی نرم افزار ERP برای خدمات حرفه ای



توابع ERP: ماژول


نرم افزار مدیریت منابع انسانی

نرم افزار مدیریت منابع انسانی : برنامه HRM باید قادر به پردازش وظایف مربوط به مدیریت کارکنان، از جمله حقوق و دستمزد، جدول زمانی و.. باشد. ماژول منابع انسانی باید پرداخت ها، از جمله کسرها را خودکار کند. به عنوان مثال، دستمزد ساعتی یک کارمند به طور خودکار بر اساس غیبت محاسبه می شود، مزایا و مالیات کسر می شود و دستمزد خالص به طور خودکار به حساب بانکی وی واریز می شود.


نرم افزار CRM

سیستم‌های CRM داده‌های مربوط به مشتریان بالقوه را ذخیره می‌کنند و بینش‌هایی را برای کارکنان ارائه می‌دهند که می‌تواند فرآیندهای فروش و بازاریابی را بهبود بخشد. به عنوان مثال، یک CRM می تواند عادات خرید مشتری را ردیابی کند. می توانید ببینید که چه نوع محصولاتی را بفروشید و بهترین زمان برای ارائه این محصولات چه زمانی است.


بیشتر مطالعه کنید : چگونه خرده فروشان می توانند مدیریت انبار را بهینه کنند و عملکرد را بهبود بخشند



سیستم مدیریت موجودی

برنامه‌های مدیریت انبار، انجام سفارش‌ها را پردازش می‌کنند و موجودی انبار را ردیابی می‌کنند و نیاز به ردیابی دستی موجودی را تا حد زیادی کاهش می‌دهند. این به ویژه برای تولید کنندگان یا شرکت هایی با مراکز توزیع خاص خود که ردیابی موجودی می تواند بسیار پیچیده باشد مفید است. ویژگی‌ها می‌تواند شامل موجودی در وب‌سایت شرکت باشد تا مشتریان بدانند چه چیزی وجود دارد و چه چیزی نیست.


سیستم حسابداری

این ماژول در ارتباط با سایر ماژول های ERP برای نظارت بر جریان نقدی، صدور صورتحساب برای مشتریان، پیگیری حساب های پرداختنی و دریافتنی و مدیریت دفتر کل شرکت کار می کند. با سیستم‌ حسابداری ، شرکت‌ها همچنین می‌توانند بودجه‌بندی کنند، پیش‌بینی‌های مالی ایجاد کنند و بینشی در مورد کاهش هزینه‌ها ارائه دهند.


بیشتر مطالعه کنید : 12 شاخه حسابداری: موارد استفاده و نحوه کار آنها



آخرین روندها در صنعت ERP

از آنجایی که شرکت ها برای راه اندازی کسب و کار خود بیشتر و بیشتر به ERP متکی هستند، این سیستم ها به تکامل خود ادامه می دهند و طیف وسیع تری از عملکردها را پشتیبانی می کنند. در زیر برخی از روندهای فعلی ERP آورده شده است:


ERP ابری

از لحاظ تاریخی، بسیاری از سازمان‌ها از برنامه‌های ERP در محل استفاده می‌کردند و تمایلی به سپردن برنامه‌های تجاری اصلی به ابر نداشتند، اما این به سرعت در حال تغییر است. کسب‌وکارها از ERP ابری استفاده می‌کنند تا از استقرار ساده‌تر، هزینه‌های کمتر، نیاز کمتر به منابع داخلی IT و بسیاری از مزایای دیگر بهره‌مند شوند.

وقوع همه‌گیری کنونی نشان می‌دهد که ERP ابری مهم است و انتقال از سرورهای داخلی شرکت را تسریع می‌کند. به طور کلی، از آنجایی که برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر به کارمندان اجازه می دهند تا کار خود را از هر کجا انجام دهند، در آینده نزدیک، سازمان ها نیز تمرکز خود را بر اطمینان از بهینه سازی نرم افزار ERP Work from Home خود برای کار از راه دور ادامه خواهند داد.


بیشتر مطالعه کنید : 7 ویژگی نرم افزار ERP برای بهینه سازی کسب و کار شما



تحول دیجیتال

تحول دیجیتال به ادغام فناوری دیجیتال در تمام کارکردهای تجاری برای بهبود عملیات روزانه اشاره دارد. این رویکرد اغلب می تواند درآمد و رقابت را افزایش دهد و در عین حال بهره وری کارکنان را افزایش دهد و خدمات و ارتباطات مشتری را بهبود بخشد.


در همین حال، شرکت ها همچنین در حال ادغام برنامه های تجاری خود با سایر فناوری های نوظهور، از جمله اینترنت اشیا، برای بهبود فرآیندهای عملیاتی هستند. به عنوان مثال، یک تامین کننده از یک سیستم مدیریت انبار استفاده می کند که داده ها را از اسکنرهای تلفن همراه جمع آوری می کند تا حرکت کالاها را در انبار ردیابی کند. علاوه بر این، ادغام ERP با تجارت الکترونیک برای بهبود گردش کار سفارش آنلاین، انجام سفارش خودکار ، به روز رسانی سطوح موجودی و ثبت پرداخت ها می باشد.


شخصی سازی

سازگاری پلتفرم های پیچیده ERP با نیازهای خاص هر کسب و کار دشوار است. اما سازمان‌ها اکنون می‌توانند از یک پلتفرم ERP ابری که برای پیکربندی آسان‌تر طراحی شده است، استفاده کنند. راه حل های بیشتر و بیشتر ERP نیز برای نیازهای خاص صنعت طراحی می شوند. از آنجایی که شرکت ها بر ارائه تجربه شخصی و مرتبط تر به مشتریان تمرکز می کنند، به یک سیستم ERP نیاز دارند که بتواند این نیازها را با ویژگی هایی مانند داشبوردهای قابل تنظیم پاسخ دهد.


بیشتر مطالعه کنید : 7 استراتژی رشد سریع استارت آپ ها با نرم افزار ERP



ERP موبایل

فروشندگان ERP برنامه هایی را برای گوشی های هوشمند و تبلت ها توسعه می دهند که دسترسی آسان به داده های تجاری حیاتی را فراهم می کند. برنامه های کاربردی ERP موبایل که با یک رابط کاربر پسند طراحی شده اند، می توانند به کاربران کمک کنند تا زمانی که جلوی کامپیوتر نیستند کار خود را تکمیل کنند.


ERP موبایل داده ها و بینش های بلادرنگ را ارائه می دهد و مزایای کلی از جمله دسترسی از راه دور همیشه روشن، افزایش بهره وری، بازیابی سریع و دقیق تر داده ها را ارائه می دهد.


نتیجه

هدف اصلی یک سیستم ERP داشتن دید و کنترل کامل بر کل تجارت در یک سیستم متمرکز است تا بتوانید تصمیمات هوشمندانه ای برای کسب و کار خود بگیرید تا سود را به حداکثر برسانید. در حالی که پیاده‌سازی یک سیستم ERP جدید می‌تواند یک تغییر بزرگ برای هر کسب‌وکاری باشد، فواید آن را می‌توان دید و احساس کرد.


در این مورد، نرم افزار ERP نارنگ سیستم بهترین راه حلی است که می توانید برای کسب و کار خود انتخاب کنید. این سیستم ها به شما کمک می کنند فرآیندهای کسب و کار خود را ساده کنید و رشد شرکت خود را به طور قابل توجهی هدایت کنید. با عملیات تجاری آسان، نتایج دقیقی دریافت خواهید کرد. هم اکنون نسخه ی نمایشی رایگان دریافت کنید!


نویسنده مقاله: زهره نوروزی

درخواست دموی نرم افزار نارنگ سیستم
Captcha
بالا